קיבוץ להב בשר חזיר

גלובס: איך נראית צריכת הבשר בישראל? בקר, כבש וחזיר | קיבוץ להב

לקראת יום העצמאות, הנחשב לחג המנגל הלאומי במדינת ישראל, יצאו בקיבוץ להב לבדוק איפה עומדת ישראל בצריכת בשר ביחס לשאר העולם. הנתונים מבוססים על כתבה מאתר גלובס, שם בדקו את הנושא בשנת 2019.

אוכלי הבשר בארץ צורכים בראש ובראשונה בשר בקר, אחריו כבש ועוף, ולבסוף חזיר, בכמויות קטנות למדי במדינה. מחקר שנערך והשווה כמויות צריכת בשר בקר לנפש במדינות המפותחות המשתייכות לארגון ה-OECD מצא שבישראל, האדם הממוצע צורך 19.3 קילו בשר לשנה (בשנת 2017). נתונים אלו מיצבו את ישראל במקום השישי בצריכת בשר בקר בין המדינות שנבחנו. בשנת 2019 עלתה ישראל למקום השני.

כאשר בוחנים את מיקומה של ישראל ביחס לצריכת בשר מכל הסוגים, הרי שאז אנו במקום השלישי, אחרי ארה"ב ואוסטרליה, אך כאשר בוחנים את מצב צריכת החזיר, מגלים את ישראל במקום לפני האחרון, כאשר סוגרת את הרשימה טורקיה.

רגע לפני חג העצמאות של ישראל, חברי קיבוץ להב קוראים לכל הקרניבורים לתמוך בעסקים המקומיים ולקנות ישראלי: "אנו מייצרים מוצרי בשר חזיר בקיבוץ להב, במפעל להב הבשר מהקיבוץ. חשוב לתמוך בכל העסקים שלנו במדינה. אנו מזמינים את המעוניינים לרכוש את הבשר שלנו ולהתרשם מהתיבול המיוחד והטעים".

Rate this post

פוסטים אחרונים