ביצוע מרגש של האחיות פצ'בסקי מקיבוץ להב לשיר 'הללויה' על רקע שלטי הזדהות עם החטופים.

הללויה של תקווה: שלוש אחיות מקיבוץ להב בשיר מרגש למען החטופים

האחיות אורי, שריי וטלמון פצ'בסקי מקיבוץ להב בביצוע אינטימי ועוצמתי לשיר "הללויה", שמוקדש להעלאת המודעות לחזרת החטופים. צפו, האזינו והתרגשו מרגע מוזיקלי עוצמתי ויוצא דופן.

Rate this post

פוסטים אחרונים

תודה, אשר! מקיבוץ להב

תודה, אשר! מקיבוץ להב

אתמול נפרדנו רשמית מאשר גולן, האיש והאגדה, שיוצא לפנסיה אחרי שנים רבות וסופר משמעותיות שבהן ניהל את חברת החשמל המקומית ודאג לכל תחום התקשורת בקיבוץ.

קרא עוד »

ט"ו בשבט בקיבוץ להב

צוין השנה בשני אירועים מיוחדים שהפגישו בין קהילה, טבע וחקלאות. בשבת התקיים הפיקניק השנתי, ובמסגרתו יזם צוות הקליטה סיור ייחודי למשפחות החדשות. המסלול יצא ממאגר

קרא עוד »